"Kokeboken" min


Poenget mitt med denne bloggen er å ha alle mine favorittoppskrifter lett tilgjengelig, uansett hvor jeg er hen.

Oppskriftene kommer fra venner, familie, nett, ukeblader osv, så hvis noen føler at de bør krediteres for en oppskrift, så er det bare å si ifra.

Jeg legger kun ut oppskrifter som er prøvd her hjemme, og bare med bilder jeg selv har tatt.

Mottar gjerne forslag til nye oppskrifter på e-post valkyriensmatverden@hotmail.no

torsdag 8. mai 2014

Tunfisksalat




2 boks tunfisk
1 boks bønner
1 stor løk
2 sitroner, saften
3 stilker stangselleri
0,5 dl olivenolje
300 g pasta
Salt og pepper
Krydder etter smak, f. eks hvitløk, oregano

Finhakk løk, og skvis sitronsaften over
Finhakk stangselleri
Mos bønner og tunfisk
Kok pasta
Bland alt sammen, smak til med salt og pepper og andre krydder

Ca 130 kcal per 100 g

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar